Sunday 9 June 2013

Larian Kitar Semula 2013 Taman Bandar Kuantan

Petang tadi saya berjoging di Taman Bandar, Kuantan. Kali terakhir saya berjoging adalah 6 bulan dulu. Sebenarnya berjoging petang tadi pun tak boleh di kategorikan berjoging tetapi lebih kepada berjalan saja. Saya tak larat nak bawa perut berlari keliling taman hu hu hu. Kisahnya saya terlihat banner berkenaan Larian Jom! Kitar Semula yang nak dibuat di Taman Bandar Kuantan ni pada 15 Jun 2013.  Ha ni best ni kalau saya free pada hari tersebut Insya Allah saya pasti akan join (walaupun tak larat sangat nak lari dan terlepas tarikh tutup penyertaan hu hu hu).

gambar dari h/set lama & murah kalau tolak kt kedai

Saya kongsikan link facebook Perbadanan Pengurusan Sisa Pepejal Dan Pembersihan Awam berkaitan Larian Kitar Semula 2013

No comments:

Post a Comment