Saturday 29 June 2013

Dapat Cabutan Bertuah Lampu IKEA

2-3 hari lepas saya dapat hadiah dalam cabutan nombor bertuah semasa program penyampaian hadiah acara sukaneka di Mesyuarat Warga yang buat kat Port Dickson. Seingat saya kali terakhir saya dapat hadiah cabutan ini pada 5 tahun dulu. Masa tu meeting warga yang buat kat PD jugak. Dulu-dulu tu saya dapat thum drive dan ianya masih elok sampai sekarang. Saya buat save lagu mp3 banyak-banyak pastu saya cucuk thumb drive tu kat dash board ALZA.

Tetapi kali ni hadiah yang saya dapat ialah lampu hiasan tamu ikea. Cantik sangat lampunya. Seronok sangat dapat hadiah ni sampai tido malam peluk kotak hadiah hahaha. Patutlah masa ke ikea tahun lepas rasa taknak beli je lampu tu. Sampai je kat rumah saya terus pasang lampu ini. Nasib baik sempat lagi beli 2 biji mentol.

hadiah atas meja tu
ni dpt sijil, xde kaitan cabutan bertuah
lampu DUDERO

Jadi dgn penuh rasa rendah diri saya nak ucap terima-kasih kepada keseluruhan urusetia yang terlibat secara langsung atau tidak langsung sepanjang tempoh meeting termasuk juga urusetia cabutan nombor bertuah. Terima-kasih juga kepada urusetia senamrobik yang mencatit kehadiran kedatangan peserta semasa senamrobik. Adalah menjadi harapan saya acara poco-poco menjadi acara rasmi senamrobik.

No comments:

Post a Comment