Wednesday 27 March 2013

5 keping gambar Malaysia VS Palestin

Kita semua tahu dah keputusan perlawanan bolasepak amal tabung rakyat Palestin di Stadium Darul Makmur yang berkesudahan Malaysia (0) dan Palestin (2). Saya nak kongsikan 5 keping gambar yang sempat saya ambil semasa saya di Stadium Darul Makmur.

Mak Cik tu antara penyokong fanatik Palestin yg datang ke stadium. Penyokong Malaysia yang ade kt stadium pakat tepuk tangan dekat barisan rakyat palestin yang hadir. 
Semua penyokong berdiri masa lagu Palestin, lepas tu Malaysia berkumandang. Masa lagu Negaraku semua pakat nyanyi kuat-kuat. Terbaik lah.
Ultras Malaya memang hebat. Masih bawak sepanduk penghargaan wira-wira negara. Oh ya, Siap nyanyi lagu Save Palestine tu.

Saya macam biasa duduk kat score board. Lindung dek jaring gol. Dapat gak snap pasukan negara tengah berkumpul. 
Captain Shafiq Rahim. Antara sebab saya datang ke stadium sebab nak tengok free kick dia la. Dua orang players Palestine tu langsung saya tak kenal.

2 comments:

  1. Siapa menang? huhu x Tengok :) http://missjiemarsin.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Palestin (2) - Malaysia (0). Eh, yg menang rakyat Malaysia la sbb dpt bantu Palestin. :)

    ReplyDelete