Monday 4 March 2013

LTdL 2013 Peringkat 6 Mentakab-Kuantan

Saya nak tangkap gambor peserta berbasikal LTdL Peringkat 6 Mentakab-Kuantan di garisan penamat berhampiran Stadium Darul Makmur untuk dimuatkan di dalam blog ini. Namun agak tidak bernasib baik sebab cuaca hari tu yang tak mengizinkan, hujan lebat sungguh. Saya takut percikan air hujan lebat nanti rosakkan kemera murah saya ( yg ansuran pun belum habis di bayar). Saya lihat tukang tangkap gambo profesional pun berbalut bagai camera dia. Sungguhpun begitu saya masih sempat snap 1-2 keping gambo sebelum hujan turun.

ni ruang pameran, tengah tu pentas Yazer AF tengah buat show
Pintu gerbang tu garisan penamat, pelumba basikal datang dari depan
Lintasan pertama oleh pihak Polis.

Masa ni hujan dah mula lebat dah


lebat sangat pulak

Lepas tu saya ambil keputusan untuk tidak ambil gambar lagi.  Jadi saya letakkan gambar dari surat khabar Utusan Malaysia sebagai ganti untuk gambar pelumba berbasikal. Ni linknye
http://www.utusan.com.my/utusan/Sukan/20130227/su_09/Harrif-mula-dapat-keyakinan


Mohd. Harrif Saleh



No comments:

Post a Comment