Thursday 8 March 2012

Cari Boboiboy di University College Shahputra

Pagi tadi lepas breakfast mee goreng + telor+ kopi di restoran berdekatan University College Shahputra (UCSA) terasa macam nak tangkap gambar boboiboy sebab nampak ada booth boboiboy sempena fiesta convo UCSA 2012 pada 8-10 Mac 2012.

Jadi pada tengah hari waktu time rehat pejabat saya pun pergi melawat booth boboiboy. Saje nak tangkap gambar animasi yang anak saya suka sangat tu.



Lepas tu saya pun jalan-jalan sekitar UCSA ni, di kawasan lobby telah di adakan pameran bertajuk Rasuk dan perasmian akan dibuat pada hari esok. Saya kira semua orang kena datang tengok pameran ini sebab sangat menarik.



Selepas itu saya pun melawat booth pameran yang ade kat sini. Banyak gerai pameran dan jualan yang ade kat sini cuma beberapa gambar ini je yang saya ambil.
Aman Palestin
Ini booth SUKMA





Pentas dah sedia, mesti seronok tengok persembahan nanti.

No comments:

Post a Comment