Wednesday 20 November 2013

Jom ke KLIMS 2013

Saya minat jugakla nengok pameran kereta jadi kesempatan yang ade saya terus ke PWTC untuk saksikan sendiri Kuala Lumpur International Motor Show 13. Rupanya susah jugak nak cari parking yang tak penuh berdekatan PWTC. Bawak kereta masuk je beberapa tempat parking, orang jaga parking kata dah penuh. Jadi dgn selamba je saya parking kat Pertama pas tu naik teksi ke PWTC. Time balik saya naik LRT berenti kat Sogo pulak amek kete semula huhuhu.

Ticket masuk RM15 dan boleh nengok pameran dari kul 11pagi sampai kul 10 malam waktu hari biasa. Weekends pulak mula start kul 10pagi sampai 10 malam. Event ni start 15hb November sampai 24 hb. Bestnye saya boleh masuk peraduan, jawap soalan mudah untuk menang kereta. Oleh sebab saya suke sgt tangkap gambo jadi bila ke KLIMS ni boleh la snap gambo sampai abis beteri camera. Saya nak konsi sikit gambo yg sempat saya tangkap.

mula2 nampak kereta Lexus F....sblm ni tengok kt Top Gear je
Vios dh memang smart duduk sebelah awek model cun
garang sungguh Lexus....yg sandar kt Lexus pulak jelita abis
dpt snap awek pose mengancam bersama Camry Hybrid
kereta konsep Toyota ...futuristik
WV Rally tu ....vroom2
Subaru...tayang engine
Subaru...lawa
Ini la kali 1 sy dpt tgk Lambo dr dekat terharunye....
Kereta Honda ....
F1 Redbull Racing Car @ INFINITI
Jadi dapatlah saya cuci mata melihat sendiri model kereta hebat-hebat di depan mata dan sentuh spoiler kete LOTUS termasuk bersalam dgn ISUZU brand ambassador. 

No comments:

Post a Comment