Sunday 10 November 2013

Dato' Siti Nurhaliza di Malam Tok Gajah SDM

Tadi saya ke Stadium Darul Makmur meraikan Malam Tok Gajah sempena Pahang menang Piala Malaysia. Stadium penuh dengan penyokong gamaknye dekat 30,000 orang ade agaknye. Sebelum tu petang tadi skuad Tok Gajah pusing-pusing sekitar bandar Kuantan naik bas 2 tingkat takde bumbung. Wooo mesti meriahnye tapi saya takde kat bandar, nak buat cam ne saya tido dari tengah hari sampai petang.

Jadi event mlm ni tak saya lepaskan. Yang bestnye acara ni saya diri dekat dengan pintu masuk para pemain maka dapatlah saya lihat dgn lebih dekat semua pemain termasuk Dato' Siti Nurhaliza. Terus saya nak letak gambo Dato' yang sempat saya tangkap dekat blog saya ni. Dato' Siti tengah nyanyi lagu ooo ale2 oo ale2 Tok Gajah Ku. Sekian terima-kasih.











No comments:

Post a Comment