Friday 20 July 2012

Gambar SUKMA yang saya tangkap

Kita semua sedia maklum Temasya Sukan MALAYSIA SUKMA XV, Pahang 2012 telahpun berakhir pada 16hb Julai 2012. Tahniah kepada Negeri Terengganu yang menjadi juara keseluruhan dan Tuan Rumah Pahang yang mendapat tempat ketiga.

Sepanjang berlangsungnya SUKMA kali ini saya sempat menonton beberapa acara sukan yang dipertandingkan di Venue Sukan yang berhampiran dengan pejabat saya bekerja seperti Kolam Renang Wisma Belia, Stadium Hoki Wisma Belia, Padang Hoki SUKPA, Stadium Tertutup SUKPA, Kompleks Lapang Sasar Menembak SUKPA dan Gimnasium.

Pada waktu rehat, habis bekerja ataupun cuti dapatlah saya lihat sendiri atlet beraksi. Bukannya selalu dapat peluang sebegini menarik untuk dikenang. Saya nak kongsikan beberapa gambar yang saya ambil dari Camera Digital murah saya untuk dimuatkan dalam blog saya ini.
















No comments:

Post a Comment