Sunday 10 November 2013

Malam Tok Gajah Juara Piala Malaysia 2013

Sambung cerita pasal Malam Tok Gajah. Saya dan anak sampai awal jugak ke Stadium Darul Makmur. Sebab ikut maklumat kat fb event start jam 7.45 mlm. Sampai je, tempat duduk area grand stand dah nak penuh dah. Tapi x kesahlah janji boleh dapat duduk area grand stand ni sebab bukan selalu leh lepak kat sini. 

nampak x kelip2
masa ni stadium tutup lampu

Sebelum Dato' Siti Nurhaliza nyanyi lampu stadium tutup jap lepas tu tunjuk kat scoreboard perjalanan pasukan Pahang dan penyokong di kempen Piala Malaysia. Yang bestnye siap tunjuk Pakcik Majid lagi. Masa Siti Nurhaliza menyanyi lagu ole2 oh Tok Gajah Ku pemain Pahang buat perarakan membawa piala Malaysia keliling Stadium.
ole2 tuk gajah ku
Nak jadi rezeki saya sebab tempat saya diri tu berdepan dgn meja untuk letak Piala Malaysia. Siap Abang Jalal dan Amirul Hadi letak piala tu lagi. Tak bestnye tak sempat nak salam dgn Abang Jalal huhuhu.
Abg Jalal sy nak salam

Penganjur memaklumkan terdapat 200 bola yang telah di tanda tangani oleh semua pemain akan di berikan kepada penyokong. Puaslah menjerit mintak bola, tak ingat lah siapa yang baling tp betul2 atas kepala saya dan tak bestnye dapat kat orang lain cuma lalu atas kepala je.
ni bola yg sy kalah berebut

Siap ade perlawanan antara veteren Pahang vs Raja Lawak pulak. Pemain veteran Pahang antara lain terdiri daripada Dollah Salleh dan Zainal Abidin sendiri. Manakala set Raja Lawak yang saya perasan Amer, Sepah tu, Shiro dan ramai lagi.

Ajak gambar sorang sblm tu gambar dgn Poyeng kt situ

Ajak bawak Poyeng bergambar sekali kat Piala tu

Ameeereka...ntah bila masuk stadium
Masa time rehat ade cabutan bertuah. Tapi saya tak bertuah sgt mlm tu jd saya balik awal maka saya menyesal sebab tak dapat tengok Rossa, Barisan Pemain Pahang 2014 dan bunga Api.

No comments:

Post a Comment